Keresés ebben a blogban

2011. október 8., szombat

Horoszkóp egy kicsit másképp

Elolvastam korán reggel a horoszkópomat, ami a következőket állítja:
"Jobban sikerült az esti program, mint remélte, így ma meglehetősen későn ébred. Fáradt, sőt kissé másnapos. Biztosan Önnek is van bevált megoldása a másnaposságra. Mi lenne, ha bevetné? Képtelen lenne bármit is csinálni, így a legegyszerűbb megoldást választja, ellustálkodja a napot. Jogosan teszi! Azért egy könyvet a kezébe vehetne, legalább a látszat kedvéért. Persze a filmnézés sem egy rossz program!"
Én ezt persze le tudom fordítani a magam nyelvére. Jobban sikerült az esti program, mint ahogy reméltem. Ugyanis megint sikerül jó sok pénzt elkölteni a tecsóban, de sebaj, legalább finom lett a vacsi. Ami a következőképpen nézett ki. Végy két hamburger zsemlét (amit persze képtelenség megtenni, mert kettes csomag nincs), és tegyél bele mindent amit csak a konyhádban és a hűtőben találsz.

Süss hozzá krumplit és kész a vacsi. Na de nézzük csak tovább azt a bizonyos horoszkópot. Ott tartunk, hogy 'így ma meglehetősen későn ébred". Persze, jól bevacsoráztam, és gyakorlatilag bedőltem az ágyba. Így nem is tudom mégis mikor lett volna alkalmam jól bebaszcsizni, vagy elmenni valahová táncikálni az éjszakába. Igen meglehetősen későn ébredtem, fél hét helyett 7:40kor, így volt kapkodás rendesen, hogy ideérjek a munkahelyemre. :D Fáradtnak elég fáradt vagyok, de másnaposnak semmiféleképpen nem mondhatom magam. Hacsak nem számítom, azt a fél pohár ízesített alig 2%-os sört amit megittam még a vacsora után. De persze bevetem másnaposság elleni gyógymódomat, munkába temetem magam, szorít a határidő. Egy pontban azért igaza van annak a bizonyos horoszkópnak, miszerint "képtelen lenne bármit is csinálni". Ez így van. Képtelen vagyok, de nem a másnaposságtól, hanem attól, hogy már lassan kifolyik a szemem a sok munkától. A legegyszerűbb megoldás valóban a nap ellustálkodása lenne, de nem tehetem meg. Egy könyvet valóban a kezembe fogok ma venni este fél kilenckor, mikoris végre ágyba kerülök, a történelem könyvemet, mert holnap számonkérés lesz. :( Most meg nekiállok a munkámnak, mielőtt rájövök, hogy az egész napot blogozással töltöttem, és tényleg nem csináltam semmit, "ellustálkodtam" a napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése